FAQ

Min størrelse er utsolgt, hva nå?
De fleste joggeskoene blir ikke lagerført, men du kan registrere deg for å motta et e-postvarsel når din størrelse blir lagerført. Bare klikk på den størrelsen du er interessert i, så dukker det opp et vindu. Fyll inn opplysningene dine, og det er det!
Når vil dere sende bestillingen min? Når vil bestillingen min ankomme?
Vi prøver å sende alle bestillinger påfølgende virkedag, med mindre du har bestilt produkter fra et eksternt lager. Vi sender ikke i helgene, og i sjeldne tilfeller kan det ta mer enn én dag før bestillingen din forlater lageret vårt. Bestillingen din vil ankomme 1-10 virkedager etter forsendelse, og du kan spore den fra profilen din eller fra e-posten vi har sendt deg!
Hvordan kan jeg kansellere bestillingen min?
Hvis du er en registrert kunde, går du bare til profilen din og velger den bestillingen du ønsker å kansellere. Klikk på knappen nederst i høyre hjørne. Du kan også fjerne bare ett produkt fra bestillingen din. Hvis bestillingen ble betalt, vil du bli refundert tilsvarende. Hvis du har lagt inn bestillingen som gjest, må du dessverre kontakte vår kundeservice for å få hjelp.
Når vil jeg motta gratis levering?
Vi tilbyr gratis levering til VIP-kunder i utvalgte land med utvalgte transportører. Sjekk leveringssiden.
Kan jeg legge inn en bestilling uten å ha en konto?
Ja, det er mulig å opprette en bestilling uten å ha/opprette en konto. Men hvis du har en konto, kan du bli en del av den flotte Footshop Club og få noen flotte fordeler med kjøpene dine!
Hvor lang tid tar en refusjon?
Det avhenger av betalingsmåten. Hvis du har betalt med kort eller bankoverføring, kan det ta 2-3 virkedager før refusjonen vises på kontoen din fra det øyeblikket vi behandler returen din. Hvis du har betalt med PayPal, skjer tilbakebetalingen samme dag som vi mottar returen.
Hvordan går jeg frem med defekte varer?
Reklamasjoner fungerer på samme måte som returer. Bare fyll ut reklamasjonsskjemaet som du finner HER og send varene til vår returadresse. Du vil få svar innen 30 dager etter mottak av pakken. Vi vil informere deg om alt via e-post. Hvis kravet ditt blir akseptert, vil du få en refusjon. Mer informasjon finner du HER
Ansvarsfraskrivelse for global frakt
Vi forbeholder oss retten til å kreve høyere fraktkostnader ved bestillinger på mer enn 3 par joggesko. Varer som sendes utenfor EU, kan bli pålagt å betale tilleggsskatt i leveringslandet. Dette gjelder ikke for USA. Hvis leveringslandet ditt krever toll eller importavgifter, må du betale disse avgiftene. Vi har dessverre ingen kontroll over disse og kan ikke informere deg om hva de vil være. Tollreglene varierer fra land til land, så hvis du har spørsmål, kan du kontakte ditt lokale tollkontor for mer informasjon. Nike: På grunn av Nikes nye retningslinjer sender vi ikke Nike- og Jordan-produkter utenfor EU. Unntakene er Sveits og Storbritannia.
DHL, UPS x væsker
Av sikkerhetsgrunner tar ikke DHL/UPS med flytende produkter og flasker under trykk på flyene sine. Dette gjelder hovedsakelig skopleieprodukter (Crep), så hvis du bestiller Crep og velger DHL/UPS som transportør, vil bestillingen bli returnert til lageret vårt. Vi må bytte transportør for å få sendt bestillingen (hvis det er mulig), eller så refunderer vi deg for produktet og sender resten av bestillingen. Ta hensyn til dette når du legger inn en bestilling, da det kan føre til en forsinkelse av bestillingen din.
Når vil dere sende bestillingen min?
Vi gjør selvfølgelig alt for at du skal få bestillingen din så raskt som mulig. Hvis du legger inn bestillingen før kl. 09:00, vil vi prøve å sende den samme dag. Ellers varer forsendelsen minst 24 timer. Vi sender ikke i helgene.
Hvordan kan jeg bytte transportør?
Vi kan bare endre transportør hvis bestillingen din ikke har blitt sendt ennå. Lageret vårt jobber veldig raskt, så gi oss beskjed om eventuelle endringer så snart som mulig.
Når vil pakken min ankomme?
Vi skjønner det, vi vil også ha skoene våre med oss med en gang! Leveringstiden avhenger av den valgte transportøren - GLS 3-6 virkedager, DHL 2-4 virkedager osv. Hvis du tror at pakken din har gått tapt, send oss en e-post. Finn leveringstidene HER.
Hvordan finner jeg pakkens sporingsnummer?
Du vil få sporingsnummeret automatisk via e-post. Hvis du ikke finner det eller har problemer med å spore bestillingen din, kontakt oss!
Forsendelsen min ble ikke levert ennå, hva skal jeg gjøre?
Hvis bestillingen din allerede skulle ha vært hos deg, vennligst kontakt oss så snart som mulig. Det er en mulighet for at den har kommet bort under transport. I så fall vil vi kontakte transportøren og prøve å finne ut hva som har skjedd. Hvis den har kommet bort, åpner vi en reklamasjonssak hos transportøren. Når de har bekreftet at den er tapt, vil vi utstede en full refusjon til deg.
I beskrivelsen står det at produktet har herrestørrelser, kan jeg kjøpe skoene hvis jeg er kvinne?
Herre- eller dameklær? Alt handler om smak og behag! Det eneste du må passe på er riktig størrelse. Det beste er om du kjenner din EU-størrelse (siden den er universell), så kan du bruke den som en veiledning. Hvis du er usikker på noe, ta kontakt med oss!
Hvorfor kan jeg ikke se bestillingen min på kontoen jeg nettopp har opprettet?
Hvis du har lagt inn bestillingen uten å registrere deg eller logge inn på kontoen din, vil den ikke vises i bestillingshistorikken din. Vi kan ikke legge til bestillinger på kontoen din, men du vil motta all informasjon via e-post.
Jeg har mottatt en skadet vare, hva gjør jeg nå?
Vi beklager så mye! Dette skal absolutt ikke skje, og vi vil selvfølgelig finne en løsning for deg. Vennligst kontakt vår kundeservice innen 3 virkedager!
Hvor lang tid tar det før jeg får pengene tilbake etter at jeg har returnert varene?
Vi forsøker å behandle refusjoner så snart vi mottar pakker på sentrallageret vårt i Praha. Hvis du har betalt med kort/PayPal, vil du motta refusjonen nesten umiddelbart. Hvis du har betalt med postoppkrav, er det bare vår finansavdeling som kan refundere deg, så de trenger noen dager ekstra for å gjøre det. Vi sender deg en e-post når vi mottar varene tilbake og når vi sender deg en refusjon.
Kan jeg ta med varene personlig til butikken deres i Praha, Bucuresti eller Budapest for å reklamere/refundere dem?
Du kan ta med varer til butikkene våre når som helst. Ta kontakt med den lokale kundeservicen for mer informasjon :)